Karjera

Į Hip-Hop’o veiklą Pushaz įsitraukė dėka Banjooz, dabar gerai žinomo žmogaus Lietuvos Hip-Hop’o gerbėjų tarpe. Pushaz tapo jo vadovaujamos breiko šokių grupės nariu ir, prieš pradėdamas reperio karjerą, kelis metus su draugų kompanija šoko gatvės šokius. Vienu metu net turėjo su pusproliu suburta savo šokių grupę. Apie 1996-uosius kilo noras išbandyti kitą Hip-Hop’o elementą – Mc, prasidėjo nuolatiniai įrašinėjimai namuose, vakarais slapčia mokykloje, rūsiuose ir pas draugus. Kaip prisimena pats Pushaz, pirmas jo bandymas buvo klaikus, tačiau tai normalus reiškinys, nuo to prasideda visų naujokų karjera.

Pasivadinusi Zenitaz (Pushaz, Banjooz, Kaulaz, Mazhaz), ketveriukė pradėjo ieškoti būdu, kaip pasirodyti platesnei auditorijai, ir ilgai laukti neteko. Jiems buvo pasiūlyta surengti pasirodymą savo mieste rugsėjo 1-osios proga. Tai buvo reali galimybė pademonstruoti savo sugebėjimus ir atkreipti dėmesį. Pasak Pusho, pasirodymas įsiminė didžiuliu adrenalino kiekiu, ypač dėl to, kad tada jam teko repuoti pirma, bet ne paskutinį kartą, sugipsuota ranka. Pasirodymas atvėrė grupei galimybes repetuoti vietinių kultūros namų studijoje. Taigi, nuo 1998-ųjų metų Zenitaz jau turėjo patalpas, kuriose galėjo gan profesionaliai dirbti, tačiau tai buvo tik įsibėgėjimas. Dar tais pačiais 1998-aisiais metais keturi Zarasų repo pionieriai susitaupė sumelę ir nuvyko į Vilniuje esančią „Pornosound“ įrašų studiją, kurioje dirbo ir Sindikato nariai. Dar prieš keliones į sostinę Pushaz jau buvo susipažinęs su Svaru „Mama aš Dainuosiu“ festivalyje. Tada Zenitaz savo pogrupyje užėmė antrą vietą, kuri suteikė progą koncertuoti Nidoje. Netrukus Pushui buvo pasiūlyta įrašyti bendrą kūrinį su Svaru G&G Sindikato singlui „ Tyliai padlos“. Dar labiau Pushaz susidraugavo su Sindikatu, kai 2001-aisiais metais jam buvo pasiūlyta prisijungti prie grupės repeticijų ir vykti kartu į grupės koncertus.

Kai Pushaz persikėlė į Vilnių studijuoti, santykiai su likusiais Zenitaz nariais beveik nutrūko. „Pornosound’e“ jie tesugebėjo padaryti tik du įrašus. Pasak Push’o, atvažiavus į sostinę, prasidėjo visiškai naujas gyvenimo etapas, viską reikėjo pradėti iš pradžių. Buvo sunku vienam, dar iš provincijos, tačiau noras repuoti niekada neišblėso.G&G Sindikatas buvo tai, ko labiausiai reikėjo. Pushaz pradėjo įrašinėti ir koncertuoti kartu su Lietuvos repo kolektyvu. Po kelių metų koncertavimo ir albumų įrašinėjimo, Pushaz pradėjo galvoti apie solo bandymą, kuriam palanki dirva susiklostė 2003-aisiais metais. Darbai „Pornosounde“ truko apie metus su kelių mėnesių pertraukomis, tačiau galutinis rezultatas, albumas „Pushaz“ prodiusuotas Donciavo, tikrai pateisino, o gal net ir pranoko lūkesčius. Buvo nufilmuotas ir vaizdo klipas kūriniui „Su Tamsa“ (rež. Ignas Miškinis ir Stasys Baltakis). Klipas laimėjo Pushui „TangoTV“ įsteigtą Metų naujoko vaizdo klipo apdovanojimą. Tai įvyko 2003-ųjų metų pabaigoje, o 2004-ųjų metų pradžioje Lietuvos reperiui buvo įteiktas „Radiocentro“ apdovanojimas, kaip Metų hip ho’po atlikėjas/grupė, reiškiantis didelį gerbėjų pripažinimą. Tais pačiais metais išleidžiamas jau ketvirtasis G&G Sindikato albumas – “Alchemija“, kuriame Pushaz debiutuoja kaip muzikos kūrėjas ir prodiuseris (kūriniai „Sindikato smogikai“, „Muzika kuri saugo“ ir „B Boys“).

2005-aisiais metais pasirodo antrąsis solinis Pusho albumas – „Reformatorius“, kuriame 13 kūrinių įrašytų jau bendroje su Svaru ir Žilvinu Žusinu studijoje „R – 19“. Tais pačiais metais sukuriamas vaizdo klipas dainai „Reformatorius“ (rež. Martynas Genkovas). Kelis metus vyksta darbai ir įrašai su tokiais atlikėjais ir grupėmis, kaip: „Sel“, „Skamp“, „BiX“, „Išjunk šviesa“, Daiva Starinskaite, Julija Jačėnaite, vaikų choru „Saulės spinduliai“ ir t.t. Pushaz prodiusuoja debiutinį „Legato“ albumą, dirba su „Da Manifest“ ir kitomis Lietuvos repo ir r&b grupėmis, bei atlikėjais.

Po 5-ojo G&G Sindikato albumo “Išvien“ Pushaz „pristabdo“ savo solinę kūrybinę veiklą porai metų. Tačiau 2010-aisiais metais gryžta prie muzikos kūrimo ir tekstų rašymo. Neužilgo LRT patalpose įsirengia įrašų studija pavadinimu – „Emi Lee Rec“, kurioje tęsiami pradėti darbai ir planuojamas trečiąsis solinis albumas. Per pora metų sukuriami 3 vaizdo klipai naujoms dainoms: „Ji mano“ (su L. Adomaičiu, rež. Mindaugas Arlinskas), „Jazz’as gydo“ (rež. Danielius Buckus) ir „Netikri pranašai“ (su Yga ir Bro, rež. Šarūnas Apalainis). Ir 2012-ųjų metų spalio men. pasirodo jau trečiąsis Pusho solinis darbas – „Knyga be pavadinimo“.